miércoles, 16 de septiembre de 2015

PRESENTACIÓ

Comencem un nou curs i aquest, és un d’especial ja que amb ell acabarem la meravellosa aventura GEDI, que ja fa tres anys vàrem iniciar.

Avui , dia de trobades i d’abraçades, me n`he adonat que de veres el temps passa rapidíssim!
Amb totes les companyes tinc una relació molt bona, però hi ha tres de fabuloses. Amb elles vaig començar i amb elles he viscut moments preciosos. Ara , ja no som quatre les membres d’aquest grup tan íntim!!! Ara, de sobte som sis!!!



Pacifier, dummy, chupete, tétine...

                                                                 Imatge de Piulet

Els corredors, les aules , fins i tot la cafeteria avui s’omplien de les il·lusions dels començaments, de les esperances de poder complir amb les expectatives que un nou Setembre ens marquem. Es respira aire fresc amb les noves cares d’aquells que inicien grau, olor a incertesa amb cada presentació de les assignatures i sons d’alegria i de ganes d’obrir el regal d’aquest nou curs.

Jo  l’agafo amb les mateixes ganes de sempre però amb certes reserves ja que les meves circumstàncies personals han canviat, i molt. Ara per ara no se com organitzaré el meu temps per poder atendre la família, treballar i estudiar tot d’una. Però  se que poquet a poquet anirem fent camí. M’aporta tantíssim aquest grau a la meva formació docent, que no passo pena de no tenir gaire temps lliure.


Pel que fa a aquesta assignatura en concret, estic encantada d’ampliar la meva formació en aspectes tan útils com l’ús de les noves tecnologies (que ja no son tan noves). No vull quedar-me endarrerida amb els avanços que hi ha a l’educació del segle XXI i se que aquesta assignatura em donarà l’oportunitat de conèixer-los i saber com posar-los en pràctica.  


BON INICI DE CURS A TOTES!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario